Tuesday, May 3, 2016

Playlist Aprilie 2016

Sunt total de acord cu zicala "pe masura ce imbatranesti, simti ca timpul trece mai repede". Deja e Mai? Desi probabil te astepti la un o reactie negativa, sau cel putin pesimista, din partea mea, ei uite, ca te inseli, pentru ca ma bucur super mult ca am ajuns aici. De ce? Pe 27 Mai plec in vacanta, o vacanta la care visez de vreo 10-15 ani minim.

New York :D

Cu siguranta voi avea un articol despre aventurile mele prin State, dar pana atunci, sa ne intoarcem in prezent si sa vedem ce mai merita ascultat zilele astea:

- Sia- Cheap Thrills
- Robyn- Dancing on my own
- Ariana Grande- Dangerous Woman
- The last shadow puppets- Miracle aligner
- Until the ribbon breaks- Persia
- Major Lazer - Light It Up (feat. Nyla & Fuse ODG) [Remix]
- Beyonce- Hold up & Love drought & All night
- Prince- Purple rain



Nu am descoperit mare lucru luna trecuta: cateva piese numai bune de dansat la vara (Cheap Thrills, Light it up), dar si una "senzuala" recomandata de o prietena (Persia). Am ramas placut impresionata de noul album Beyonce, "Lemonade"- o combinatie interesanta de piese, de la "I'm a strong independent woman, I don't need you" la "You cheated, you broke my heart" to "I'll always be by your side, I love you". Imi plac mult Hold up, Love drought si All night.

Sa vedem ce ne aduce luna Mai- sper sa mi se imbogateasca playlistul cu cateva piese noi si misto!

Tu ce ai ascultat luna asta?

No comments:

Post a Comment