Sunday, July 17, 2016

Evenimentele anului 2016- (I) - Festivaluri


Summer well- 13-14 august 2016- Domeniile Stirbey

Summer Well este festivalul meu preferat; merg de vreo 3-4 ani si imi place, in primul rand, pentru ca este o atmosfera relaxanta, nu e aglomerat, nu e nebunie. Oamenii sunt cool si chiar vin acolo sa se bucure de festival si de muzica. Cat despre line-up-ul propriu-zis, ce sa zic? E pe gustul meu: in fiecare an am cel putin 3-4 artisti pe care de abia astept sa ii vad (anul trecut au fost The Maccabees- preferatii mei). Anul asta astept cu nerabdare The Neighbourhood, Years & Years, Crystal Fighters si Chemical Brothers.

Mai multe informatii gasiti pe site-ul oficial: http://www.summerwell.ro/editia.2016




Untold- 4-7 august 2016- Cluj-Napoca

Nu aveam cum sa nu il includ in lista de evenimente importante in 2016, avand in vedere ca simt ca toata lumea merge la Untold. Inteleg si de ce- a avut un mega succes la prima editie, promoveaza doua genuri muzicale cu multi adepti (pop si electro), aduce top 5 DJ din lume (apparently). Este, probabil, The Festival of the Summer, pentru multi.

Mai multe informatii gasiti pe site-ul oficial: https://untold.com/ro/




Spellground- 13-14 august 2016

Spellground este un festival nou, aflat la prima editie, si se adreseaza unui public foarte asemanator cu cel al lui Summer Well. Line-up-ul este ok, s-au salvat cu Editors, Biffy Clyro si Kooks, restul nu este impresionant. Ce nu inteleg eu este de ce au pus festivalul in acelasi timp cu SW. Din punct de vedere audienta, este o mare greseala: fanii indie sunt si asa putini in Romania, ii mai si obligi sa aleaga intre doua festivaluri intr-un weekend. Chiar nu se putea in altul? I don't get the strategy. Oh well, sunt curioasa cum o sa le mearga...

Mai multe informatii gasiti pe site-ul oficial: http://spellgroundfestival.com/





Rock The City - 29- 30 iulie 2016 - Bucuresti
Despre acest festival nu stiu multe, cu exceptia faptului ca ii aduce pe Muse si Iron Maiden in Romania. Mi-ar placea sa merg la Muse, sincer.
Nu am gasit website-ul oficial, dar pentru informatii, just google it sau incercati pagina Facebook: https://www.facebook.com/rockthecity2013/

 








Electric Castle- 14-17 iulie 2016- Cluj-Napoca

Festivalul a avut loc weekendul asta si recunosc, m-as fi dus si eu daca nu ar fi fost in Cluj (6-8 ore cu masina) si daca as fi putut lipsi de la job. Line-up-ul este foarte cool si mi se pare ok ca diversifica genurile muzicale (anul asta au Bring me the horizon- metal, Bastille- indie pop) si nu se axeaza doar pe electro.

Mai multe informatii gasiti pe site-ul oficial: https://electriccastle.ro/







Zutopia-14-17 august 2016- Bucuresti

Cei de la Radio Zu s-au gandit sa organizeze si ei un festival, ca na, de ce nu? S-au scos doar cu Rihanna si Sia, cu siguranta o sa aiba succes. Eu sunt nelamurita cu organizarea evenimentului, in special a programarii artistilor: Rihanna, duminica. Ok, so far, so good. Urmeaza luni (se tine vreun festival lunea?) Steve Aoki, apoi pauza o zi, apoi Sia miercuri.

Intrebari:
- de ce incepe un festival duminica si se termine miercuri?
- de ce o zi pauza? sau despre care nu s-a anuntat nimic?
- de ce se numeste festivalul Zutopia, in conditiile in care a aparut un film la inceputul anului cu acelasi nume? couldn't they google it and find something better?
- de ce este considerat un festival, cand sunt pur si simplu trei artisti in trei seri diferite, fiecare cu opening act-ul lui?

Mai multe informatii gasiti pe pagina de FB a "festivalului: https://www.facebook.com/zutopia.ro/

Voi la ce mergeti anul acesta? Eu cu siguranta bifez Summer Well, poate si Rock the city pentru Muse

No comments:

Post a Comment